martes, abril 05, 2005

Anton Losada y el estómago


Este joven gordito es Profesor de Ciencias Políticas en Santiago de Compostela, articulista de izquierdas, guionista de radio, autor teatral y letrista de Siniestro Total y Antón Reixa. No se cuando hace una cosa y cuando otra, ficción o realidad. Trabaja para el grupo Prisa (SER) o El Periódico de Cataluña. Era un nacionalista galego que fue debidamente  felicitado tras su labor en el Prestige. Es un Suso del Toro, un Manuel Rivas. Dice que los españoles no son tontos y votaron en conciencia tras el 11-M.  En Galicia dice esto :
"Porque son nacionalista, pero tamén un votante racional. Se algo aprendín dende que soporto a política galega, é que na política española so respectan a quen necesitan, concretamente se precisan dos teus votos. A Galicia quédanlle tres ou catro anos de contar con Europa para enderezar un futuro que non pinta ben. Necesitamos ese respecto hoxe, non mañá nin pasado". "Porque moléstame a mentira, a manipulación, a propaganda e a absoluta indiferencia polo meu pais, veña de onde veña e a practique quen a practique. O que máis me irritaba do Goberno Aznar é a súa total incuria para con Galicia e que me tomasen por gilipollas, non que Aznar fose o seu presidente". Votó a Galeusca "porque xa cansa tanta utilización demagóxica da guerra de Iraq". "Cada vez que escoito como alguén se atribúen o mérito de ter traído as tropas --concluye--, mesmo en primeira persoa, a min non se me van da cabeza os iraquís que vemos tódolos días nos telexornais e penso que unha vez máis, O Home Branco está perdendo unha grande ocasión para calarse".
Hoy dijo a Ana Rosa Quintana que "el Papa se muera como quiera, pero que respete a los que quieran morir como quieran". Unos dias antes negó a Ana Botella, con odio olímpico, que él perteneciere a ningún medio.
Es un hombre independiente. Por eso Mamen Mendizabal, becaria de Iñaqui Gabilondo, le lleva a 59 segundos, por eso fue profesor tras aprender galego, por eso odia a Aznar (Los pecados de Aznar, escrito el 17 de marzo de 2004 ), apoya la eutanasia, detesta al Papa, vomita al Madrid, suda en público... Hijo independiente de Polanco. Todos iguales, clónicos. Estómagos.

No hay comentarios: